miercuri, 5 mai 2010

timisoara

din cluj am plecat cu trenul catre timisoara pe ruta oradea-arad-timisoara, am facut 6.30 ore, se merge pe o singura linie neelectrificata. pana la oradea am avut un peisaj superb, munti, vai, dealuri, o zona splendida, totul verde, copacii infloriti, dupa campuri pline cu flori galbene de rapita.
de dimineata am plecat in oras. intai am trecut prin iulius mall, mare si intortocheat. de la new yorker mi-am luat un tricou verde, din carturesti o carte si o cutiuta metalica albastra cu o foca alba ce zambeste la luna. apoi am luat-o spre centru, m-am plimbat prin piata libertatii unde m-am uitat la tramvaie, piata unirii, unde am dat peste targul de carte gaudeamus, mi-am luat o carte si m-am intalnit cu un amic din bucuresti. am intrat in muzeul de arta (palatul baroc) unde am vazut expozitia corneliu baba, deloc pe gustul meu si colectia de arta decorativa. m-am plimbat pe cateva stradute, am facut poze si am ajuns in zona teatrului de unde mi-am luat o inghetata la cornet de cacao si vanilie foarte buna. apoi am taiat parcul central si m-am plimbat pe faleza de pe bega pana la primul pod. m-am intors la catedrala si am luat-o catre piata traian. sunt multe case masive, vechi de peste 100 de ani, multe intr-o stare de deplorabila de deterioare. am dat de un fost depou de tramvaie cu cateva vagoane vechi, le-am pozat, apoi m-am intors acasa.
a 2a zi: dimineata am fost cu prietenul la care stau sa facem cateva cumparaturi la mall. dupa pranz am plecat in oras sa ma plimb. timisoara are multe parcuri, strazile sunt largi, cate doua benzi pe sens, intersectii mari, nu este un oras aglomerat. au inflorit salcamii, socul, iasomia, stanjenelul albastru, trandafirii, castanii. este una dintre cele mai frumoase perioade ale anului, cel putin din punct de vedere al diversitatii florei. seara m-am dus la un crai si m-a futut. in laptop nu aveam nimic basement jaxx sau the chemical brothers, asa ca am descarcat ultimele albume si le-am reascultat. simteam nevoia sa ascult o muzica ritmata, ceva dance iar muzica acestor trupe mi se pare ideala pentru astfel de stari.
ziua a 3a: mi-am inceput-o cu sex inca de dimineata, am fost la un tip care mi-a tras-o super. uneori pot fi ordinara in sex, mai ales daca simt deschidere din partea partenerului. fuckeri mei stiu de ce sunt in stare. de asta o si fac, sa ma simt bine, sa traiesc cat mai intens momentul. no limits, just pure pleasure, fuck me hard, cum on my face, make me scream my orgasm, bang me baby one more time.

Niciun comentariu: