joi, 28 ianuarie 2010

body kouros

cu toate ca sunt un mare bautor/iubitor de ceai verde sau de alte plante traditionale, in unele dimineti imi place sa beau cafea cu lapte sau 3 in1 cu lapte. cafeaua imi da energie, in schimb ceaiul ma hidrateaza, ca sa nu mai spun de binefacerile ceaiului asupra organismului.
mi-am cumparat o carte interesanta: cafea cafenele, ce descrie romantat istoria cafelei de-a lungul timpului si a unor cafenele celebre din venetia, viena, madrid, lisabona, praga sau paris. citind cartea asta ma simt teleportat inapoi in timp catre acele locuri pline de aventuri triumfale.
m-am intalnit cu o amica care a venit de la paris, imbracata elegant, cu mult gust, purta superbul parfum yvresse de la ysl. nu am putut rezista tentatiei si l-am probat, da bine pe pielea mea. eu sunt innebunit dupa opium. mirosind yvresse mi s-a deschis apetitul dupa parfumurile ysl, asa ca am cautat in tot orasul body kouros, un parfum deosebit oriental-condimentat, pe care il vroiam de multi ani. am avut norocul sa-l gasesc, nu am stat pe ganduri si l-am cumparat. caut inca un parfum care a disparut din magazine: very valentino pour homme. l-am avut in urma cu 10 ani si mi-a placut foarte mult. mi-l doresc din nou. poate am norocul sa-l gasesc in calatoriile mele prin alte tari.
body kouros man likes to provoke and play on his sensuous masculine image.

Un comentariu:

Anonim spunea...

A kouros is a statue of a standing nude youth that did not represent any one individual youth but the idea of youth. Used in Archaic Greece as both a dedication to the gods in sanctuaries and as a grave monument, the standard kouros stood with his left foot forward, arms at his sides, looking straight ahead. Carved in from four sides, the statue retained the general shape of the marble block. Archaic Greek sculptors reduced human anatomy and musculature in these statues to decorative patterning on the surface of the marble.
( www.getty.edu), well chosen:)