joi, 21 ianuarie 2010

35

35 de ani in urma, intr-o dimineata de iarna, o mamica gravida in 7 luni isi ducea baiatul de 7 ani la scoala. era o iarna grea cu multa zapada ca si acum. din neatentie mamica calca gresit intr-o groapa ce era acoperita cu zapada si cade. in urma cazaturii placenta i se desprinde fiind nevoita sa nasca inainte de termen. dupa cateva ore de durere si chinuri da nastere unui baietel mic, mai mult mort decat viu. medicii nu-i ofera multe sanse de supravietuire, insa bebelusul tipa din toti plamanii. o moasa cu experienta spune: dupa cum tipa copilul asta va trai. acel bebelus sunt eu. tinut 2 luni in incubator, ingijit cum trebuie, am luat in greutate. in primele luni de viata am facut de doua ori moarte clinica, insa mama a avut multa grija de mine si am avut zile sa traiesc. in copilarie nu am facut nici o boala specifica copilariei, am fost sanatos. bunicul imi spunea ca sunt un baiat frumos si calare si pe jos, iar matusile imi ziceau praslea cel voinic. anii au trecut si iata ca azi implinesc 35 de ani. nici mamei nu-i vine sa creada ca din acel baietel mic, prematur, am devenit un barbat chipes, sanatos, bun la suflet si voios. prietenii imi apreciaza optimismul, ca sunt vesel, plin de viata, un prieten de incredere si modest. asa sunt eu. imi place sa vad partea buna a vietii, sa ma inconjor de lucruri frumoase, sa fiu bun, prietenos si optimist. intotdeauna am facut ce am vrut pentru ca sunt o fire libera, am un caracter puternic, doar sunt nascut in zodia varsatorului. sunt norocos, arat tanar, am multe calitati, ma cunosc bine si sunt fericit cu viata mea. aproape tot ce am vrut am realizat, nu regret nimic si sunt sigur ca imi va fi bine si pe viitor. la multi ani.

3 comentarii:

staneslas spunea...

Doar la multi ani, chiar daca putin în întârziere!...

Anonim spunea...

la multi ani cam tarziu da nah....

staneslas spunea...

mi-ar placea sa te cunosc mai mult :)