miercuri, 6 ianuarie 2010

red

2010 l-am inceput bine. am facut sex in darkroom inca din primele ore ale noului an, apoi zilele trecute au venit la mine in zile diferite doi tipi, dintre care unul este grec, dragut si ne-am placut reciproc din prima vedere. am stat o seara impreuna, m-a invitat la restaurant, ne-am pupat pe strazi in noapte, plimbadu-ne la brat ca doua craiese. era frig, pe jos gheata aluneca si lucea ca sticla, insa noi doi eram happy. a doua zi ne-am reintalnit, am mers impreuna la afi sa facem shopping pentru ca au inceput reducerile. la pull & bear mi s-au parut cele mai frumoase haine. mi-am luat o bluza deosebita gri inchis ce are un guler parte peste parte. un pic cam scumpa insa faptul ca imi sta bine si ca era redusa 50% am luat-o fara sa mai stau pe ganduri. ne-am plimbat prin magazine, am probat haine, ne-am pupat in lift si ne-am tot chitait. insa cum mi se intampla mie de cunosc straini aflati in trecere prin bucuresti, el a fost doar turist aici, s-a intors azi in grecia acasa la viata lui. mi-ar fi placut sa fi fost mai multe intre noi...
cromatica modei pentru acest an este dominata de rosu, vedeta anului, rosu in toate nuantele sale: rosu-mac, rosu-portocaliu, rosu-violet. albastru, violet, nuantele neutre precum bej, kaki, gri si galben auriu revin in forta. negrul va fi inlocuit de o culoare ceva mai chic: bleumarin. am cateva bluze si tricouri rosii, asa ca voi fii in trend.
serialele mele au luat pauza de sarbatori, insa am gasit alt serial la care ma uit: raising the bar. este despre o echipa de avocati din new york, unul dintre ei este gay, procesele, aventurile si viata lor cotidiana.
red is passion, red is hot.

Un comentariu:

Anonim spunea...

salutare!!
super articolul!! dar mai ales faptul k esti asa de deschis...si k traiesti la maxim, periculos d emaxim...:-))

crina