duminică, 24 ianuarie 2010

cadouri, carti, filme, muzici

o amica care are un boutique si face tot felul de podoabe unice hand made mi-a dat cadou o broscuta testoasa cu puiul ei pe carapace, super dragalasa, zici ca e reala. mi-a dat broscuta ca sa-mi poarte noroc. eu mi-am facut cadou doua carti: sagan, povestea unei iubiri - annick geille, o istorie sentimentala, tandra si melancolica in mediul artistico-literar parizian din deceniul opt. am rasfoit-o si mi se pare misto, biografica, imi place sa citesc memoriile unor oameni ce au trait intens o viata plina de aventuri. a doua carte este despre diva divelor marilyn monroe - secrete, glorie si tragedie. cu toate ca am citit mai multe biografii despre viata ei, acest subiect este intotdeauna incitant.
intr-o seara m-am uitat la decernarea golden globe awards, un regal sublim plin de eleganta. toti marii actori, regizori, scenaristi au fost prezenti iar unii dintre ei premiati. merita gloria si tot respectul pentru ca ei ne fac viata mai frumoasa. industria cinematografica este intradevar o minune. am vazut cateva dintre noile filme: it's complicated, the hangover, (500) days of summer; iar avatar, inglourious basterds, julie & julia si the proposal le vazusem deja. astept sa apara nine.
serialele mele: fringe, nip tuck, sanctuary, the forgotten, the vampire diaries, white collar si-au reluat transmisia cu noi episoade. am descoperit un nou serial din care am vazut primele doua episoade: spartacus: blood and sand, gen gladiatorul. actorul din rolul principal arata super bine, ah ce m-as tavalii cu el :-)).
un bun prieten s-a intors de la new york si mi-a adus mai multe cadouri: doi underwear 2(x)ist in care arat super sexy, boxeri calvin klein, un parfum versace pour homme, un calendar cu desene reprezentative din nyc, un mic ingeras din sticla fluorescenta. el imi stie gusturile cel mai bine si-mi aduce cele mai frumoase cadouri.
am multe albume noi, unele dintre ele scoase acum in 2010: bye bye bicycle, charlotte gainsbourg, david bowie, eulogies, fanfarlo, glass ghost, massive attack, midlake, ok go, piano magic, spoon, the go find, yeasayer. faithless, goldfrapp, groove armada, sade scot noi discuri, le astept cu mare nerabdare.
este foarte frig afara, ger de crapa pietrele, dambovita a inghetat bocna, eu stau in barlogul meu la caldurica, mai beau un ceai si ma delectez cu filmele si muzicile mele.

Niciun comentariu: