marți, 26 ianuarie 2010

10 bani

mi se intampla frecvent sa gasesc 10 bani pe strada, in magazine sau supermarketuri. in noaptea de revelion am gasit cateva fise de 10 bani si mi-am zis ca o sa-mi poarte noroc. ca valoare materiala o fisa de 10 bani nu valoreaza nimic, adevarata valoare sta in bucuria momentului cand gasesc acea fisa ce parca imi este destinata. pentru multi oameni aceste lucruri marunte sunt lipsite de importanta, pentru mine tocmai acestea sunt chintesenta. poate parea o nebunie sau reversul, depinde cum privesti. important este ce simt, starile generate de aceste maruntisuri. traiesc pentru placeri, sunt hedonist, imi place sa ma simt bine, sa fiu fericit, sa gust din deliciile vietii.
mi-am luat o gramada de haine frumoase de la pull & bear: tricouri, bluze, hanorace, jeansi. la reduceri bineinteles. imi plac atat de mult incat le-am fotografiat si le-am aratat prietenilor mei.
ascult portishead si beau nescafe 3 in1 strong cu mult lapte. am vazut cateva filme: kundun, dorian gray, amelia.
afara continua sa fie foarte frig. vreau sa vina primavara cu alaiul ei de flori, verdeata, cer senin, soare si caldura. i love summer, sunshine.

Niciun comentariu: