miercuri, 25 noiembrie 2009

famous brands

amicul meu din berlin s-a tinut de cuvant, mi-a trimis doua colete cu haine, abia am putut sa le aduc acasa de grele ce au fost. cand am despachetat nu mai stiam pe unde sa pun atatea haine. iar am fost ca un copil care desface bucuros pachetele de craciun. am sortat, oprindu-mi ce mi-a placut, ce-mi venea bine, restul am dat mai departe la alti amici sa se bucure si ei. numai haine de marca: h&m, gap, abercrombie and fitch, jack& jones, energie, zara, benetton. tricouri, bluze, pulovere, jeansi, pantaloni, costum, pardesiu, camasi, caciula, curea. sunt frumoase, in trend, ma prind bine, imi plac. majoritatea sunt casual, pe stilul meu, plus cateva elegante, tocmai bune pentru anumite ocazii. chiar nu aveam in garderoba haine elegante. un amic m-a invitat odata la opera, nu am mers ca nu aveam un costum adecvat. am cateva camasi clasice, insa notiunea mea despre elegant implica stofa, costum, ceva luxos, distins. nu pot merge in asemenea locatii imbracat oricum ca o toapa.
ani de zile m-am imbracat de la magazinele second hand. in anii '90 nu existau malluri si nici branduri ca acum. singura alternativa era sh-ul unde gaseam haine de firma, originale, la preturi mici. adidas, levi's, diesel, fishbone, rocky, replay, next, gap, zara, celio, lonsdale, pepe jeans, wrangler, tom tailor, jack& jones, jake's, dockers, esprit si altele. desigur, erau purtate, modele mai vechi, insa in stare foarte buna sau aproape noi. nu mi-a fost teama de provenienta lor. asa ca hainele primite de la prietenii mei sunt demne de toata increderea. termeni ca outlet, vintage, glamour, nu-i auzisem, sh-ul era bazarul meu.
am participat la un concurs al unei reviste de shopping unde am castigat un eau de toilette play givenchy de 50ml. trebuia sa descriu acest parfum. a fost o adevarata provocare sa scriu un eseu in care sa-mi spun parerea despre play.
serile trecute am fost invitat la radisson de un suedez care mi-a pus-o. elegant si luxos acest hotel. apoi am dat curs invitatiei unui englez mergand la intercontinental. i-am tras-o de s-a suit pe pereti. ce frumos se vede bucurestiul de sus.
noile albume downloadate: enya, seal, skye, stereophonics, take that, the bravery.
my powerful presence is elegant and hedonistic.

Niciun comentariu: