vineri, 20 noiembrie 2009

back to black

negrul este culoarea vedeta ce predomina moda in actualul sezon. in toate magazinele in care am intrat sau revistele glossy pe care m-am uitat am vazut haine negre. nu sunt un fan al negrului, il asociez mai degraba cu stari sumbre, deprimante sau doliu, insa trebuie sa recunosc ca imi sta foarte bine cand ma imbrac intr-un pantalon, tricou, camasa sau pulover negru. cum orice femeie care se respecta trebuie sa aiba in garderoba cel putin o rochie neagra, barbatii trebuie sa aiba un pantalon sau o camasa neagra. negrul este clasic, elegant, rafinat, impozant, nemuritor. de fapt negrul nu este o culoare ci mai degraba o nuanta, fiind en vogue in orice ocazie, trend. prezent nu numai in fashion, poate fi insusi un concept de viata. mobilul meu nokia, notebook-ul, sticlele de parfum black xs, ck be, armani code, ungaro III sau a men, toate sunt black. eu prefer culorile/nuantele de albastru, verde, gri, mov, rosu, insa nu contest puterea de seductie a negrului.
serile trecute am fost invitat la lansarea celui mai recent parfum al casei by kilian: back to black. o aroma afrodisiaca, senzuala, un acord aromatic-spicy, cu note de tabac, amaretto, cireasa, zmeura si baza lemnos-ambrata. locatia a fost intr-o superba casa veche, atmosfera party-ului de inalta clasa, gustarile numai fineturi ca icre negre, creveti, crema de masline si alte bunataturi care nici nu stiam ce sunt. am bagat in mine la greu. mi-au placut foarte mult amenajarile interioare ale saloanelor, ce m-au transpus intr-o lume exclusivista, de gala. m-am intalnit cu cateva cunostinte vechi, facandu-mi placere sa le revad. atmosfera deosebita, eleganta, luxoasa si decadenta in acelasi timp, imbibata cu mirosul dulce-migdalat al parfumului, invaluia saloanele si pe toti cei prezenti la acest eveniment.
o noua editie a targului kilipirim este in plina desfasurare. am trecut sa vad ce carti/titluri ne sunt oferite, nu m-a impresionat nimic in mod deosebit, stiam cam toate cartile, totusi mi-am luat inca doua volume din ghidul xenofobului: canadienii si americanii, plus alte doua carti de la humanitas, una dintre ele fiind un roman de nick hornby. preturile sunt la jumatate fata de librarii, asta fiind marele avantaj al targului.
am umblat mult pe jos, vremea a fost acceptabila, am vrut sa fac miscare. in drumurile mele am ajuns prin mallurile baneasa, militari, afi cotroceni. bineinteles ca iar mi-am cumparat haine de la new yorker: tricouri si un hanorac albastru. erau la preturi bune. de la carturesti mi-am luat doua frumoase cutiute metalice si un ceai verde orange & yellow plum.
am cheltuit cam mult in ultimul timp, mi-am luat lucruri frumoase, insa cand am pus pe hartie adunand sumele cheltuite, am realizat ca am intrecut bugetul. cruda realitate a cifrelor m-a izbit ca un tsunami. nu imi pare rau ca am cheltuit cam tot ce aveam pe card, nu regret nimic, pana la urma am investit in mine. satisfactia pe care o am cand port hainele noi, cand ma dau cu un parfum, cand citesc o carte sau cand beau ceai, toate astea ma fac fericit. va urma o perioada in care ma voi abtine sa mai fac shopping, cel putin pana la urmatorul salariu. nu ma incanta deloc acest gand insa e strict necesar. autocontrolul, optimismul, filmele, muzica si lectura ma vor ajuta sa depasesc aceasta perioada de criza financiara. sau poate cine stie ce noroc da peste mine. i just hope for the best.

Niciun comentariu: