vineri, 6 noiembrie 2009

dress for the moment

in ultimele zile am ascultat mai multe albume jay-jay johanson, yann tiersen sau loreena mckennitt. e ceva special in muzica loc, ca un vis mistic. poate frigul de afara m-a facut sa fiu ceva mai interiorizat, sa ma refugiez in trairi interioare, sa reflectez asupra anumitor ganduri.
serile trecute am fost la concertul yann tiersen la sala palatului, a fost oribil. nu ma asteptam sa fie atat de naspa. daca pe disc muzica lui este o armonie de sensibilitate, in schimb ce am vazut live a fost de-a dreptul socant, o muzica progresiva, agresiva. o singura piesa am recunoscut-o: kala. m-am plictisit ingrozitor la acest concert.
un prieten mi-a dat pentru colectia mea o sticluta miniatura de gucci by gucci pour homme. intamplarea a facut sa primesc cateva esantioane fiole a acestui parfum, pe care le-am desertat in micuta sticluta. miroase bine, masculin, modern, intens, cu note fresh-chypre-tabac-lemnoase date de bergamota, violeta, frunze de tabac, patchouli, ambra si elemi. prin '98-'99 un prieten folosea gucci envy for men, printre alte parfumuri de calitate. de fiecare data cand mergeam la el, ma dadeam cu acest parfum. ani de zile mi l-am dorit, ieri mi l-am cumparat. sunt innebunit dupa mirosul lui dulce, oriental, condimentat, erotic, senzual, cu note de lavanda, cedru, vetiver, mosk, santal, coriandru, ghimbir. se preteaza perfect in sezonul rece. pentru ca am primit cateva sticle de parfum, mi-am rearanjat toate sticlele ca si cum ar fi cladirile intr-o metropola. m-am jucat de-a arhitectul si am creat un conglomerat urban din sticle de parfum.
saptamana trecuta am fost la noul mall afi palace cotroceni pentru a vedea cum este si ce branduri au deschis noi magazine acolo. nu m-a impresionat cu nimic noul mall, tot baneasa mi se pare cel mai luxos si stilat. totusi o parte din brandurile mele favorite: new yorker, pull & bear, reserved se gasesc aici. se pare ca si springfield, insa eu nu l-am reperat. cum nu ma pot abtine, tentat de frenezia cumparaturilor, mi-am luat de la new yorker o pereche de pantaloni negri care vin mulati pe mine, o bluza cu dungi gri-albastru turcoaz si o geaca groasa de iarna, iar de la reserved pantaloni gri. prietenii ma intreaba unde imi mai incap atatea haine, unde le mai bag in mica mea camera. impachetate frumos si ordonat, un pic cam inghesuite ce-i drept, le gasesc loc in dulap si pe rafturi. am alta solutie? un prieten din berlin mi-a promis ca imi va trimite un sac cu haine. atunci va fi o adevarata incercare si triaj.
de cateva saptamani apare marea enciclopedie, statele lumii, insumand un atlas geografic, ghid turistic, istoric, cultural, economic, o calatorie fascinanta de-a lungul continentelor si tarilor. am aflat multe lucruri interesante care imi imbogatesc cunostintele generale. adevarul scoate colectia pictori de geniu, in care ne prezinta viata si opera unor pictori faimosi. pana acum mi-am luat picasso, van gogh, monet, goya si grigorescu. sper sa fie editati marii pictori ce au apartinut curentelor: impresionism, neoimpresionism, stilul 1900, fovism, expresionism, cubism, abstract sau suprarealism, care imi plac foarte mult.
ultimele albume intrate in fonoteca mea: brett anderson, caroline, loreena mckennitt, morrissey, norah jones, olga, robbie williams, snow patrol, tori amos.
ieri seara m-am intalnit cu un prieten din tulcea, am fost intr-un pub din curtea berarilor, unde am baut un redd's. el calatoreste destul de mult si mi-a povestit prin ce locuri/tari a mai fost. amandoi suntem fani budapest si ne plac maghiarii. frumosi barbati, dotati si futaciosi.
in rest, sunt prins zilnic cu serialele mele. au inceput doua noi: white collar, cu un tip frumos, destept si smecher, ce ajuta un agent fbi sa rezolve cazurile si v, cu extraterestri care au venit pe terra chipurile sa ne fie prieteni, sa ne ajute, insa ascund ei ceva. sa vedem cum evolueaza.
a cold breeze is blowing, makes my soul freeze, the door is locked and there's no key...but i'm dress for the moment.

Niciun comentariu: