luni, 26 octombrie 2009

come away with me

e o seara obisnuita de toamna. stau intins pe canapea, savurez o cana de lapte cu ciocolata calda la festa 3 in 1 si ascult norah jones live. imi place timbrul unic al vocii ei calde, acordurile de blues si jazz a muzicii pe care o canta cu atata pasiune, pianul pe care parca il mangaie. e un sound perfect pentru o seara alone in my room. am aprins un betisor de santal ce isi revarsa misteriosul fum parfumat de-alungul camerei. mi-am creat atmosfera perfecta. pentru ca totul sa fie cat mai sweet am desfacut o ciocolata alba cu crema cappuccino din care ma infrupt bucata cu bucata. da, cam multe dulciuri, calorii, stiu, insa ele sunt micile mele placeri vinovate.
am stat pe o banca azi undeva prin oras, uitandu-ma imprejur am vazut ca sunt inconjurat de multe frunze cazute, mi-am dat seama ca peste putin timp toate frunzele vor fi la pamant, ca acel peisaj dezolant al copacilor goi va deveni o realitate permanenta timp de cateva luni si ca pana la primavara doar zapada va mai acoperi crengile goale ale copacilor. nu-mi place frigul, inghetul, vantul puternic, zapada, iarna, insa nu pot evita acest anotimp alb.
am intrat prin parfumerii si am vazut ca au aparut mai multe parfumuri noi de dama: ange ou demon le secret givenchy, blv II bvlgari, ch carolina herrera, desire me escada, hypnose senses lancome, idylle guerlain, idole d'armani, in the mood for love gianfranco ferre, lola marc jacobs, ricci ricci nina ricci, rock princess vera wang, scarlett cacharel, si lolita de lolita lempicka, cu note predominant florale sau fructate; si pour homme: challenge lacoste, ck free calvin klein, guerlain homme intense, hot water davidoff, play si play intense givenchy, terre d'hermes parfum. le-am testat pe toate, unele sunt reusite, altele nu spun nimic notabil. intr-o lume consumerista imaginea vinde produsul.
ma uit la cateva seriale, unele deja celebre avand cateva sezoane la activ: californication, dexter, fringe, nip tuck; altele noi descoperite: lie to me, sanctuary, the forgotten, trauma, white collar.
am si ceva muzici noi: animal kingdom, bebel gilberto, david gray, king of convenience, skunk anansie. in curand vor iesii noi albume ale unor super trupe care imi plac mult si pe care le astept cu mare nerabdare, dar despre ele am sa povestesc atunci cand le voi avea.
come away with me in the night, come away with me and I'll never stop loving you.

2 comentarii:

maria spunea...

Mi-a placut sa patrund in intimitatea mansardei tale si sa ma bucur de bunul gusr, de rafinamnetul si eleganta care insotesc privirea la orice pas...Ce pacat ca lucrurile cu adevarat frumoase scapa marei mase de cititori de bloguri care aleaga dupa comentarii politice, parodii, vulgaritate si kitsh...Multumesc.

Dana spunea...

Dragul meu,
Fascinant(a cata ora iti spun)cat de bine te simti in pielea ta si cat de incadrat ordonat si comod in mica ta odaie esti !Ma ucizi, cu toate cunostintele tale in minunata lume a parfumurilor, tu 'nasule', ce ai fi fost un nas celebru..pe un alt taram:)