sâmbătă, 3 octombrie 2009

amber

afara s-a facut frig dupa ploaia de noaptea trecuta, cred ca toamna isi intra in drepturi, asa ca stau in casa, ascult muzica, beau ceai si pentru ca atmosfera sa fie cat mai placuta, ard un betisor parfumat de ambra. imi place mult acest miros dulceag, aromatic, senzual, usor vanilat. asociez mirosul ambrei cu nuantele de maro-roscat-aramiu, culoarea castanelor, a chihlimbarului, mai ales ca sunt in ton cu anotimpul. imi place sa ma plimb in parcuri sau pe stradutele laturalnice unde frunzele copacilor sunt cazute pe jos, sa pasesc pe aceste frunze superb colorate, imi vine sa ma talavesc prin ele si ma simt ca un personaj intr-un tablou impresionist. pur si simplu ma transpune intr-o dimensiune misterioasa pentru cateva momente, o stare ce ma invaluie ca un enigmatic vol de nuit.
nu mai este nici un secret ca imi plac parfumurile dulci, lemnos-ambrate, cu note orientale si iz de vechi, ma innebunesc toate aceste mirosuri de imi vine sa ma otravesc cu ele. in ultimul timp am purtat inimitabilul parfum amarige, da superb pe pielea mea toamna. iubesc acest parfum, ma face sa ma simt diva. noul album al solistei norah jones se intituleaza sugestiv the fall.
through all the devilish things we do, everything that might thought you knew, so tiny that they blow away like dust, we are all amber as falling leaves in autumn.

Niciun comentariu: