miercuri, 11 noiembrie 2009

subway riders

serile trecute dupa ce am stat toata ziua in casa uitandu-ma la seriale, mi-am zis ca trebuie sa ies afara sa fac o plimbare, sa iau aer. am fost sa ma plimb prin cismigiu. era deja intuneric, parcul aproape gol oferea o atmosfera destul de ciudata, mi-a dat sentimentul ca parca as fi in twin peaks-ul lui lynch. am traversat repede parcul, m-am bagat la metrou si am mers la afi cotroceni. este noua mea destinatie. am intrat la sephora sa testez cateva parfumuri, nu puteam trece fara sa-mi bag nasul in superbele arome fermecate, apoi la new yorker unde nu am putut rezista tentatiei de a-mi lua un t-shirt gri dark melange cu un imprimeu dragut si ceva scris + un hanorac gri asphalt cu fermoarul mov care se continua si pe gluga. le-am probat, imi veneau foarte bine, trebuia sa le cumpar. imi plac hainele new yorker, ma fac sa fiu tanar. am intrat si prin alte magazine ca sa-mi fac o idee despre tendintele de sezon, apoi am ajuns la patinoar, unde am stat cateva minute uitandu-ma la cativa baieti frumosi care patinau.
tot intr-o seara am fost la o expozitie de pictura si la alta de fotografie, apoi in drum spre casa m-am plimbat pe strazile din perimetrul rosetti-gradina icoanei. imi place mult zona asta, inca pastreaza linistea si farmecul desuet al vechiului oras.
o zi intreaga am ascultat cateva volume cafe del mar, ma duc cu gandul la mare, soare, vara, ma fac sa visez, ma relaxeaza. schimb playlistul, ascult strania, distinctiva, misterioasa voce a dragostei: julee cruise. isi mai aduce cineva aminte de ea? mysteries of love into the night, she would die for love until the end of the world. take me to the subway riders.

Niciun comentariu: