luni, 9 noiembrie 2009

flashforward

m-am trezit in noapte spre dimineata pentru ca visam ceva foarte urat. eram martorul unui lucru ingrozitor si plangeam. parca totul era real. din fericire era doar un cosmar. m-am uitat pe un dictionar de interpretare a viselor unde scrie ca daca plangi de mila cuiva, e semn rau, inseamna nefericire. in vis am vazut sange, este semn rau, necaz, paguba. mai era un cadavru, ceea ce e semn bun, de viata lunga. mi se par contradictorii rezultatele descifrarii visului. e posibil sa mi se intample ceva rau, sa am un necaz, insa voi trece peste si voi traii multi ani. pana la urma asta e o chestie generala, cu totii trecem prin greutati, insa viata merge inainte. eu incerc sa gandesc pozitiv, sa fiu optimist si stiu ca orice mi s-ar intampla voi gasi o solutie sa rezolv favorabil mie acea problema.
aseara am fost la teatru, am vazut 'omul perna' in regia lui radu afrim. stiam de piesa asta inca de anul trecut de la un prieten din braila, el mi-a recomandat sa o vad. laitmotivul piesei ar fi: ce e mai rau, sa mori la 5 ani sufocat de o perna sau sa traiesti pentru a fii torturat de propriii parinti si apoi ucis de fratele tau? piesa atrage atentia asupra violentei impotriva copiilor, a violentei generale a societatii contemporane si ofera loc fanteziei care sa atenueze in fictiune ororile realitatii. dincolo de toate aceste mesaje mie mi-a placut piesa pentru ca este moderna, lasand loc de interpretare.
am descoperit doua seriale noi: flashforward, despre un misterios eveniment ce cauzeaza tuturor oamenilor de pe planeta pierderea cunostintei in mod simultan timp de 2 minute si 17 secunde, adica 137 secunde. in acesta stare de inconstienta fiecare om are viziunea a ceea ce i se va intampla peste aproximativ 6 luni. o echipa de agenti fbi incep sa investigheze acest caz unic si complex. al doilea serial 'the vampire diaries' este despre doi frati vampiri, aventurile si relatiile pe care le traiesc impreuna cu alti adolescenti in micul orasel mystic falls. the vampire diaries are o coloana sonora misto, multe din trupele pe care le ascult. continui cu noi episoade din californication, dexter, fringe, nip tuck, sanctuary, the forgotten, trauma, v, white collar.
am tras noi albume/noi descoperiri: snow patrol, the killers, real estate, the mary onettes sau reeditari deluxe edition ce contin un cd bonus: grizzly bear, keane, moby.
saptamana trecuta intr-o zi ploioasa am gasit pe strada o bratara subtire din piele pe care o port la mana dreapta pentru ca imi place.
nu vreau sa stiu ce-mi rezerva viitorul. important este prezentul.


Niciun comentariu: