miercuri, 2 decembrie 2009

the sweetest gifts

dupa ce am baut o mare cana de lapte cu ciocolata calda, nu m-am putut abtine si am desfacut o ciocolata alba cu crema cappuccino pentru a-mi potoli pofta de dulce. acum mi-e sete si am revenit la lapte. ieri am halit un set de 3 gogosi pufoase, umplute cu diferite creme si cateva cafele cu lapte, de abia am reusit sa adorm noaptea.
in ultimul timp am mers mult pe jos profitand de vremea buna de afara. asa as vrea sa o tina toata iarna, nu am nici un chef de zapada, ger. am fost prin malluri, ikea, mi-am luat un tricou albastru si boxeri albastri cu dungulite de la reserved, o fata de perna, ceai de la carturesti, o alta cutiuta si cateva carti. erau la reduceri, nu puteam sa nu cumpar.
de cateva zile ascult toata discografia sade. la anul in februarie va lansa un nou album: soldier of love. sunt 10 ani de cand superba sade nu a mai scos nici un album. imi place foarte mult muzica ei. m-am uitat si la concertul lovers live, sensibilitate si eleganta sunt cuvintele ce descriu acest show. se pare ca februarie nu va fi numai luna indragostitilor ci si luna in care cateva trupe care-mi plac vor scoate noi albume: groove armada, massive attack, midlake, sugababes.
serialele mele continua cu noi episoade la care ma uit cu regularitate. am devenit dependent de ele. oricum in viata reala nu am ce vedea, asa ca prefer sa traiesc american dream through movies.

Un comentariu:

danix spunea...

Urasc gogosile :)
soldier of love imi place :P