duminică, 6 decembrie 2009

let there be light

pentru ca am fost cuminte, am facut curat in camera, am aranjat ca totul sa arate cat mai frumos si mi-am facut ghetutele, mos nicolae a trecut si pe la mine lasandu-mi cateva cadouri: doua carti, o cutiuta metalica ce are desenat un simpatic om de zapada care este echipat cu caciula, fular si manusi verzi cu stelute aurii, ceai verde elfentau, ciocolata, biscuiti cu cacao, un pahar triunghiular de culoare rosie ce este suport pentru lumanare si o lenjerie de pat ikea in culorile mele favorite: albastru si verde ca nuantele marine. frumoasele cadouri ma fac fericit.
zilele astea am avut mai multa grija de mine, m-am papusit cu o gramada de creme pe fata, corp, maini, picioare, rezultatele se vad, arat cu 10 ani mai tanar.
deseara ies sa admir ghirlandele luminoase ce impodobesc bulevardele. imi plac feericele luminitele colorate sau albe ce sclipesc ca stelutele in intunericul noptii. let there be light יְהִי אוֹר.

Niciun comentariu: