marți, 15 decembrie 2009

winter

afara ninge. e iarna in toata regula. zapada de un alb imaculat aproape orbitor s-a asternut pe acoperisurile caselor. este destul de frig asa ca m-am baricadat in casa. ascult muzici, ma uit la seriale, citesc, scriu, chat-uiesc. zilele trecute am fost prin hipermarketuri sa ma aprovizionez, mi-am luat rontaieli si conserve. beau mult ceai verde care ma incalzeste, in plus ma fereste de gripa/virusi. beneficiile ceaiului sunt cunoscute/dovedite de milenii intregi. nu-mi place iarna, insa cum nu sta in puterea mea sa schimb clima/anotimpurile, o iau ca atare si ma adaptez sezonului/conditiilor. sunt ca un ursulet in barlog alaturi de dragii mei ursuleti de plus.
ascult artisti francezi ca: mylene farmer, patricia kaas, sondre lerche, air, tahiti 80, phoenix; sau trupe britanice: manic street preachers, pulp, travis, the verve. ca noutati am: anna ternheim, basement jaxx, the clientele. californication si dexter si-au incheiat noile sezoane terminandu-se foarte prost, asta ma dus cu gandul ca raul poate invinge, traim vremuri nesigure si nu intotdeauna sfarsitul este un happy end. oarecum ma sperie acest gand, insa nu pot schimba destinul, ce trebuie sa se intample se va intampla involuntar de vointa mea. sunt doar un simplu om ce isi urmeaza soarta si ma supun evolutiei evenimentelor. la vie est si fragile.

Niciun comentariu: