luni, 7 decembrie 2009

journal of a shopaholic [gay version]

o alta seara, o alta cana cu ceai verde, un alt betisor parfumat ce arde, un alt album ce curge in playlist, o alta carte pe masuta sta sa fie citita, o alta multivitamina centrum asteapta sa fie inghitita, un alt parfum imi invaluie zona gatului si incheietura mainii, un alt articol postat pe blog, o alta imbracaminte cumparata, un alt mesaj primit pe gayromeo, un alt telefon primit de la un amic, o alta partida de sex... and the beat goes on and on... tot timpul este un alt ceva si chiar daca acestea se repeta de fiecare data sunt noi, unice, individuale.
imi dau seamna ca am devenit shopaholic, aproape in fiecare zi imi cumpar cate ceva si asta-mi produce sentimente de euforie. e deja dependenta. traim in era consumerismului, suntem indemnati sa cumparam/consumam in exces doar pentru a ne satisface senzatia de bine, automultumirea. pana la urma e o senzatie falsa, putem traii foarte bine si fara atatea lucruri pe care ni le luam, insa iluzia ca devenim mai fericiti ne impinge la aceste gesturi. cred ca defapt prin asta incercam sa acoperim anumite goluri pe care le avem in viata noastra. de exemplu eu am peste 20 de parfumuri si imi doresc altele, oare nu-mi sunt de ajuns unul sau doua? la fel si cu hainele, am peste 100 de tricouri sau zeci de pantaloni, unele nu le port decat foarte rar cu toate ca imi plac, nu ma schimb mai mult de doua ori pe zi, ca doar nu fac parada modei. ma intreb: nu as fi fost la fel de fericit avand mai putine? intradevar toatea astea s-a adunat de-a lungul timpului, e dificil sa fi pus in situatia de-a alege, selecta. asa ca pastrez aproape totul si devin prizonierul obiectelor. m-as simtii sarac fara lucrurile mele ce-mi sunt dragi, dar oare chiar sunt bogat cu ele? desigur, tot acest confort pe care l-am creat este bun, e rezultatul muncii mele, imi da satisfactii, insa oare toata aceasta evolutie este intr-o directie buna sau este contrariul mascat? nu sunt in masura sa rezolv acest mister. dualitatea lucrurilor se gaseste incepand din geneza, asa functioneaza totul: ying & yang.

Un comentariu:

Anonim spunea...

miresme si definitii... ;)