sâmbătă, 21 martie 2009

optimistic

ascult radiohead> in rainbows from the basement [live], e absolut dementiala muzica lor. ard un betisor parfumat care emana o nota de misticism si incantator parfum din india. lumina difuza a veiozei face atmosfera camerei sa fie ca intr-un film noir. ma simt bine in micul meu sanctuar: relaxat, optimist, visator. micutii elefanti de onix ma privesc molcomi, parca invitandu-ma intr-o calatorie spre locuri exotice.
de la targul colectionarilor mi-am luat 4 banuti vechi: unul japonez, cu o gaurica la mijloc, pe care il pot purta la gat agatat cu un snur, unul chinezesc, care are pe revers un templu in forma de pagoda, unul din emiratele arabe unite, avand desenat un ceainic alungit si unul francez, bicolor auriu/argintiu, pe care e scris celebrul citat national: liberte, egalite, fraternite. de-alungul timpului am adunat mai multe monede vechi din diferite tari, pe care le tin intr-o superba caseta de lemn si le consider comoara mea.
la carturesti am gasit o noua carte din colectia bonton: la limita vulgaritatii, mic tratat de mare pudoare. am cumparat-o imediat. saptamana viitoare va fi targul kilipirim la sala dalles, de unde vreau sa achizitionez cateva carti.
tocmai a fost echinocţiul de primăvară ce marcheaza safarsitul iernii si inceputul primaverii astromonice. cu toate ca inceputul acestei primaveri este destul de capricios, sper ca in curand vremea va deveni cu adevarat frumoasa si calda. au inflorit arbustii forsitia, aceia cu florile galbene in forma de stelute. astept gingasele magnolii.
if you try the best you can, the best you can is good enough.

Niciun comentariu: