joi, 26 martie 2009

more books & green tea

am revenit astazi la targul kilipirim, tocmai pentru a cerceta cu mai mare atentie cartile oferite de editurile prezente si nu am facut rau pentru ca am gasit alte carti bune, la preturi de chilipir, care parca ma asteptau indemnandu-ma sa le cumpar. din seria perechi celebre am mai luat inca 4 carti: dali & gala, simone de beauvoir & jean-paul sartre, ingrid bergman & roberto rossellini si marcel cerdan & edith piaf. frumoase povesti de dragoste, adevarate povesti de viata. ce-mi place la aceste carticele este ca pe langa povestea in sine a celor doi protagonisti, ne este prezentata si perioada in care au trait, locurile, oamenii, societatea si evenimentele care au avut conexiuni cu relatia celor doi. prin prisma acestei legaturi imi fac o imagine de ansamblu asupra acelei epoci. imi place sa ma intorc in timp pentru a descoperii lucruri conectate acelor vremuri. de multe ori ele sunt atat de actuale.
am mai luat ghidul parfumului, o ampla lucrare despre parfumuri vechi demult apuse sau creatii ale ultimelor decenii si minunata lor poveste. asemenea documente de specialitate sunt rare la noi, eu ma mandresc ca detin 8 astfel de lucrari. de la un alt stand am avut norocul sa gasesc doua carti despre arta scrise in limba engleza: art deco si dictionary of art and artists - un cuprinzator dictionar ilustrat despre pictura, sculptura, grafica, scoli, tehnici, miscari si curente ale artei din toate timpurile.
apoi am mers pentru o scurta plimbare in zona veche a strazilor smardan-selari-lipscani. de la cochetul magazin al firmei austriece sonnentor mi-am luat un delicios ceai verde de iasomie. tocmai savurez o cana cu aceasta minunata licoare si pentru ca atmosfera sa fie completa, ard un betisor de iasomie egipteana.
abia astept sa citesc noile carti. enjoy this sublime pleasures.

Un comentariu:

giger spunea...

spam offtopic si impertinent>
if you like good&lot of books, komme here, my dear.
http://booktrotter.wordpress.com/