miercuri, 25 martie 2009

kilipirim

targul kilipirim de la sala dalles si-a deschis azi portile iubitorilor de carte. mai multe edituri printre care humanitas, polirom, nemira, paralela 45, trei, curtea veche, univers si altele, si-au amenajat frumos standurile, oferind carti celebre, titluri interesante, incitante si nu in ultimul rand preturi reduse chiar cu pana la 50% sau oferte speciale. poti sa cumperi o carte buna cu numai 5 sau 6 lei. daca sunt carti pe care nu le-ai cumparat atunci cand au aparut, acum poti avea norocul sa le gasesti aici si in plus le iei la un pret mai mic. chiar merita. de la fiecare editie a targului mi-am luat carti bune la preturi de invidiat, carti care ocupa un loc de cinste in biblioteca mea. azi m-am dus inca de la prima ora si deja era aglomerat. ma bucur sa vad oameni culti care sunt preocupati sa citeasca literatura de calitate. din varietatea tentantelor carti mi-am luat 3: ultimul testament al lui oscar wilde, ceai in sahara si zelda & f. scott fitzgerald. de fapt eu cautam altele, insa dupa cum bine zice vorba ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, m-am adaptat imediat ofertelor existente si chiar nu-mi pare rau de alegerea facuta. sper ca la viitoarea editie sa gasesc si cartile pe care mi le doresc atat de mult, bineinteles doar daca intre timp nu voi fi impins de vreun puseu al nerabdarii si le voi cumpara din alte locuri. vom traii si vom vedea. lectura placuta.

Niciun comentariu: