marți, 5 aprilie 2016

the man who loved books too much

in sfarsit a venit caldura, prea brusc, intram deja in vara cu aceste temperaturi ridicate. barbatii s-au lasat la tricouri si pantaloni scurti. uf, ce priveliste apetisanta, incitanta, virila. s-a deschis sezonul de filare, seducere, vanatoare. sunt halucinata de ce bucati vad. umblu mult prin oras, malluri, parcuri. fac poze copacilor infloriti, magnolii, lalele, narcise. a inflorit deja liliacul. saptamana trecuta am fost de doua ori in club control, amicul meu dj a pus muzica foarte buna. vineri noaptea ma saluta un tip pe terasa clubului, nu-l cunosc, la un moment dat ma pipaie pe umar si merge spre toaleta, ma tin dupa el, la pisoar si-o freaca aratandu-mi pula semisculata, o pula superba, mare, eu inghit in sec, l-as fi supt acolo dar erau destui baieti in jurul nostru, apoi la chiuveta i-am lansat invitatia sa vina la mine acasa ca locuiesc aproape, mi-a raspuns ca e cu prietenii si nu poate disparea, in club spre usa m-a sarutat subit pe gura de am ramas masca si mi-a spus: esti bun ursulet. am ramas perplex. il vreau, e genul meu de barbat, sa ma futa exploziv. tot saptamana trecuta a fost targul de carte kilipirim la unirea, mi-am luat trei carti polirom top 10+: lolita - vladimir nabokov, iubita mea, sputnik - haruki murakami, viata cea noua - orhan pamuk, iar de la carturesti doua carti humanitas fiction: pofta de ciocolata - care santos, sex, shopping si un roman - alain de botton, pe care o citesc acum. am citit omul obsedat de carti, mi-a placut mult. apar noile parfumuri: air di gioia, sun di gioia giorgio armani, angel muse thierry mugler, issey miyake l'eau d'issey pure, so first van cleef & arpels, lady million prive paco rabanne, 1 million prive paco rabanne, l'homme ideal eau de parfum guerlain, boy chanel, muguet guerlain, velvet ginestra dolce&gabbana. ma uit la documentarele: tribes, predators and me (3 parti), wildest middle east: turkey, egypt, jordan, caspian, arabia (5 parti). am noile albume coves, pet shop boys, starwalker, the high violets, the last shadow puppets, the toxic avenger. din piata obor mi-am luat ridichi foarte bune si betisoare parfumate hem: gardenia, jasmine blossom, lavender fennel, sandal vanilla.

Niciun comentariu: