marți, 12 aprilie 2016

divinele lacramioare

cand ma bucuram mai tare de soare, caldura, vremea a intors foaia de pe o zi pe alta, oferindu-ne ploaie, racoare, instabilitate. m-am saturat de atata ploaie sacaitoare, prefer vremea frumoasa. a inflorit azaleea, glicina ce miroase superb, puternic, gingasele lacramioare cu parfumul lor suav de primavara, liliacul. orasul e plin de lalele. serile astea m-am uitat la documentarul asian times (7 parti) ce prezinta o calatorie prin hong kong, thailand, philippines, malaysia, vietnam, indonesia, china. de la h&m unirea mi-am luat un tricou din noua colectie bleu deschis cu imprimeu o plaja, soare, belong to the sea, pantaloni bleumarin slim fit eleganti, un set de trei sosete scurte groase. de la lidl mi-am cumparat carnati silezia ce imi plac mult, branza tilsiter foarte buna, moale, branza in stil italienesc, iaurt cremos, lapte, ciocolata schogetten. in unele seri ies sa ma plimb prin parcul ioanid, stau pe o banca, mangai cainii, ma relaxez. am in camera un minunat buchet de lacramioare ce miros divin, le iubesc. ascult vangelis.

Niciun comentariu: