miercuri, 20 aprilie 2016

nimicul de temut

iar ploua si e frig. temperatura a scazut cu zece grade de la o zi la alta. au inflorit castanii, salcamii, stanjeneii. luni am fost la lidl, mi-am luat un tricou rosu, bermude albastre, set de cinci sosete scurte colorate. am trecut pe la editura baroque de i-am dus doamnei un buchet de lacramioare, iar ea mi-a facut cadou doua carti: va spun sincer, mint perfect sau arta compromisului - ute ehrhardt si wilhelm johnen, noblesse oblige - christine grafin von bruhl. de la libraria nemira mi-am luat julian barnes - nimicul de temut, iar la anticariatul de pe str. doamnei am gasit doua carti humanitas fiction: dewey pisoiul din biblioteca unui mic oras cucereste lumea - vicki myron in colaborare cu brett witter, fiica negustorului de sake (povestiri) - kido okamoto. in librarii cartile astea costa cel putin dublu fata de cat dau la anticariat. un prieten mi-a dat cadou parfumul emporio armani lui la 100 ml. marti am fost la auchan in titan, mi-am luat un covoras de baie si un prosop de culoarea liliacului, marca actuel, ceai de lavanda fares. am noile albume: jungle, metronomy, sulk, the high violets, the last shadow puppets, the toxic avenger. a inceput un nou serial drama game of silence.  apar noile parfumuri l'ange noir givenchy, trussardi donna. in seara asta ascult tori amos, e o strange little girl in sens frumos. muzica ei merge numai bine pentru ploaia de afara.

Niciun comentariu: