marți, 26 aprilie 2016

purple rain

in 21 aprilie a murit prince, un mare artist, desi nu ma dau in vant dupa muzica lui, a  avut cateva cantece foarte bune. vineri seara m-am intalnit cu un prieten, ne-am plimbat prin centrul vechi, am admirat barbatii hetero aratosi, am baut un strongbow apple ciders elderflower la cutie. sambata de sfantul gheorghe a fost vreme frumoasa cu soare. am fost la un domeniu in afara orasului, am stat in natura, mancat copanele de cocos cu cartofi natur si salata verde. am venit de acolo cu menta proaspat culeaga si graunte de lavanda de anul trecut. de duminica vremea a intors iar foia oferindu-ne ploaie. nu mai suport ploaia, vreau soare, caldura. aseara a venit la mine un tip din arad, insurat, mai slab, inalt, cu o mare pula indoita in jos, m-a futut super tandru, ah ce bine a fost, il simt si acum in mine. de la lidl mi-am luat bermude elegante bleumarin, set boxeri rosii doua perechi. de la c&a un tricou rosu cu imprimeu exploring the ocean. un prieten mi-a dat o cutie de ceai de salvie pliculete marca hermani adus din dubai. azi se implinesc 30 de ani de la dezastrul nuclear cernobil. aveam 11 ani atunci in 1986, nu constientizam cat de periculoase sunt radiatiile. am testat noul l'homme ideal eau de parfum guerlain, e mai aromatic-migdalat-lemnos-vanilat-piele. apar noile parfumuri bvlgari man black cologne, valentino uomo intense eau de parfum, gianfranco ferre camicia 113 eau de toilette, eau de rochas escapade en mediterranne, guerlain shalimar souffle de parfum. a inflorit iasomia insa cu ploia asta nu am apucat sa o pozez. ascult un nou best of kula shaker.

Niciun comentariu: