marți, 3 mai 2016

infusion d'iris

dupa doar cateva zile frumoase, insorite, vremea capricioasa ne ofera iar ploaie, frig, presiune scazuta. de la tricou am trecut la pulover si geaca. alternanta soare/ploaie se succede la trei-patru zile. nu mai suport atata ploaie, fac cu nervii. a fost 1 mai, pastele, am stat acasa, m-am odihnit, m-am uitat la filmele the dressmaker, queen of the desert; documentarele: india's wandering lions, meet the moose family, wild city: singapore (2 parti), m-am plimbat prin cismigiu, am pozat macii infloriti, stanjeneii bleu, iasomia. imi place verdele ierbii, frunzele copacilor, e atat de mult verde. culorile florilor sunt minunate. imi plac mult culorile lila, mov, fuchsia, ciclam, rosu, albastru-lavanda, sunt culori vii. am fost prin malluri, de la c&a mi-am luat un tricou lila cu imprimeu alb lanikai beach sunrise, un pulover subtire urbndist albastru-lavanda, iar de la dm un gel de dus balea men chill out 3in1 si o crema de picioare totes meer. duminica a venit un tip la mine foarte masculin, arata ca un golan, frumos la corp, paros, curat, ingrijit, l-am futut umeri-craci cu o mare placere, pacat ca am terminat destul de repede. apar noile parfumuri quatre intense eau de parfum pour femme boucheron, gucci bamboo eau de toilette, les infusions de prada mimosa eau de parfum, oscar velvet noir oscar de la renta, iris harmonique givenchy. am noile albume islands, plants and animals, sulk, the boxer rebellion, travis. ascult massive attack.

Niciun comentariu: