marți, 17 mai 2016

may roses

ploua, e frig, bate vantul, zici ca vine toamna. unde e vara? vineri au fost niste nori albi foarte mari ca de vata, superbi. sambata a fost ziua modei la c&a au facut reduceri de -25%, mi-am luat un tricou bleu azur cu imprimeu sun sea sand surf, o bluza sport model raglan bleu ciel cu imprimeu cali beach, pantaloni scurti turcoaz-gri cu ancore albe mici. de la pull&bear unirea mi-am luat jeansi regular albastru deschis, de la magazinul hello free zone discount o crema de maini cu lavanda, o lotiune de corp cu gardenie, apa de gura fresh mint, iar de la carturesti megamall cartea romantism, pasiune, scandal, viata amoroasa a scriitorilor celebri - shannon mckenna schmidt, joni rendon (editura humanitas). am vazut documentarele the story of god with morgan freeman (6 parti), the wonder list series 2 (5 parti) despre cuba, islanda, raul colorado, bhutan, botswana. eurovisionul l-am vazut in direct pe youtube, mi-au placut cateva cantece si desigur piesa castigatoare a tataroaicei din ucraina. au inflorit trandafirii, mana maicii domnului, in cismigiu sunt maci mari superbi, iasomia e inflorita in toata splendoarea ei. apar noile parfumuri dahlia divin le nectar de parfum givenchy, no 5 l'eau chanel, la colle noire christian dior, valentina myrrh assoluto valentino, tom ford orchid soleil, armani eau de nuit oud, azzaro wanted, declaration fraiche cartier. am primit de la un prieten o cutie cu bomboane de ciocolata englezesti thorntons fruit favourites si parfumul fcuk him eau de toilette100 ml. ieri dimineata m-a futut un tip insurat. azi am participat la un flash mob deschide umbrela rainbow in parcul izvor de ziua internationala impotriva homofobiei si transfobiei. am noile albume anohni, radiohead. no illusions, the only faith is love.

Niciun comentariu: