luni, 28 martie 2016

everything is possible

a plouat mai multe zile la rand, a fost frig, vant, o vreme oribila. nu mai suport atata ploaie, vreau soare, caldura. florile copacilor s-au scuturat. acum infloresc magnoliile rosii. de vreo doua saptamani revad pentru a nu stiu cata oara serialul sex and the city. cele patru fete carrie, samantha, miranda, charlotte ma binedispun, ma fac sa rad si imi plac aventurile lor. cred ca e fantastic sa traiesti in manhattan. cand am inceput acest blog visam sa pot scrie in genul lui carrie, desigur abordand ca subiect principal lumea gay. mai exact eu in relatie cu diversitatea si colorata lume gay. ganduri, sentimente, experiente, relatii, aventuri. scriu despre mine nu din narcisism sau exchibitionism, ci pentru ca doar eu ma cunosc cel mai bine si vreau sa impart din experientele mele celor care sunt curiosi sau interesati. cand nu cunosti ceva nu inseamna ca nu exista, iar de multe ori lumea are o retinere, o teama fata de necunoscut. cred ca prin comunicare, dialog, deschidere, educatie, cultura, se pot schimba mentalitati. totul e sa vrei sa cunosti pentru ca nimeni nu s-a nascut invatat. azi am fost la lidl, pe langa braza, lapte, iaurt, salam, mi-am luat trei produse cosmetice cien men: un gel de dus sport, un spray anti-transpirant sport, o crema de fata hydro gel. apoi am mers la afi. de la c&a mi-am luat jeansi albastri straight fit clockhouse, mi-au placut de cum i-am vazut si doua tricouri: unul bleu cu imprimeu o harta, altul bleumarim cu imprimeu alb nyc league. din h&m mi-am luat un nou tricou gri cu imprimeu doi palmieri si un set de trei sosete scurte cu cactusi. m-am parfumat in sephora cu noul mr. burberry care este aromatic ierbos lemnos, destul de comun. de la libraria nemira mi-am luat doua carti: cu ochii larg deschisi, eseuri despre arta - julian barnes si omul obsedat de carti - allison hoover bartlett. am noile albume james, primal scream, the coral, the last shadow puppets, yeasayer. ascult albumele radiohead. astept sa apara noul lor album.

Niciun comentariu: