marți, 15 martie 2016

chill spring days

de o saptamana vremea se mentine urata, rece, cerul predominant innorat, a plouat, vantul a suflat cu putere. astept cu mare nerabdare zilele insorite, caldura placuta. pacat de copacii ce au inflorit ca nu beneficiaza de polenizarea insectelor, insa se mentin inflorescenti si rezista intemperiilor vremii. gingasele lor flori au un miros suav amarui floral vegetal. mi-am facut putina ordine in haine si carti. de la h&m lipscani mi-am luat un hanorac tricotat cu gluga, trei nasturi la gat, alb-bleumarin si o geaca neagra de fas model aviator. de la libraria humanitas cismigiu romanele femeia in fata oglinzii - eric-emmanuel schmitt, fiica lui hokusai - katherine govier. din piata obor betisoare parfumate hem frangipani, iasomie egipteana. de la lidl mi-am cumparat crenvusti din piept de pui, salam vanatoresc feliat, branza topita cheddar felii, branza de burduf, salata de carne cu castraveti murati , sfecla rosie murata, lapte, ciocolata cu alune de padure. intr-o seara am facut 69 cu un neamt bun, pulos, de varsta mea, ce bine a fost sa ne sugem pulile pana la ejaculare. am noile albume is tropical, miike snow, remixurile noului single pet shop boys. astept sa apara noul lor album super. 

Niciun comentariu: