marți, 8 martie 2016

all i want

venind spre casa de la un vernisaj m-am gandit la ce imi doresc cel mai mult. as vrea ce nu am, adica o casa a mea. poate fi si un apartament. doua camere mari mi-ar fi suficiente. sa am tot confortul si o gradina cu flori. sa nu mai stau cu chirie, sa am mai mult spatiu pentru lucrurile mele, sa nu le mai tin inghesuite pe toate intr-o camera destul de mica. sa am loc pentru haine, carti, parfumuri, ursuleti, cutiute, incaltaminte. sa am mai multi bani pentru a-mi cumpara mai multe carti, parfumuri, tot ce imi doresc fara sa ma gandesc ca daca imi iau acel lucru atunci va trebui sa fac foamea o saptamana. sa mananc la restaurante, sa calatoresc in cat mai multe tari, sa duc o dolce vita. as fi cel mai fericit. banii intretin fericirea. fara bani sunt frustrat. si desigur sa fiu sanatos, sa ma bucur de fiecare zi, de tot ce fac. azi am mers pe la sala palatului si in cismigiu unde am facut multe poze copacilor infloriti. am mancat un sendvis booster cu cartofi prajiti la kfc. dupa amiaza m-am intalnit cu un prieten, am baut o cafea la starbucks-ul de la mall promenada. iubesc copacii infloriti.

Niciun comentariu: