luni, 7 martie 2016

au inflorit copacii

au inflorit copacii cu mii de flori albe sau roz. pentru mine sunt o splendoare a naturii, un miracol, renasterea la viata. iubesc copacii infloriti. forsythia cu ale sale stelute galbene, idilica magnolie alba sau roz si toti copacii ce ne ofera cu atata generozitate florile lor pretioase, magnifice, pentru ca noi sa ne bucuram de acest spectacol unic, inegalabil, al exploziei florale. la h&m au bagat reduceri, mi-am luat un tricou rosu cu imprimeu alb san francisco, un tricou albastru-bleu cu imprimeu alb thirty first, un pulover gri cu gluga, un pulover mai gros bleumarin cu guler sal, tenisi negri, ghete sport albastru-gri. de la dm un gel de dus cool blossom cu aroma de flori de portocal si portocale rosii, crema de maini totes meer cu aloe vera si minerale din marea moarta, crema de fata balea men energy q10. de la lidl branza edamer, cascaval emmental, branza bleu village cu mucegai albastru, cordon bleu cu sunca si sos de branza, salam victoria, fulgi din porumb cu glazura de miere. iaurt natur. am cunoscut un german mai matur din dresda ce a venit in bucuresti pentru un concert, am fost la el la hotel novotel, l-am futut de cateva ori, am iesit la plimbare prin cismigiu, calea victoriei, centrul vechi, de la carturesti carusel mi-a luat cadou cartea arta de a renunta cu stil - alexander von schonburg. sambata am fost in club control, dj-ul a pus muzica misto, am dansat. a reinceput serialul quantico. am revazut filmul frida, ca tot citesc cartea despre viata ei. am noul album the coral.

Niciun comentariu: