duminică, 29 martie 2015

tulburat psihic

joi a fost o zi superba cu mult soare, m-am intalnit cu o buna prietena, am mancat impreuna la kfc pui cu cartofi prajiti, apoi am mers in cismigiu unde am stat pe o banca la soare si am vorbit peste trei ore. a fost placut si relaxant. insa de vineri vremea s-a stricat, ploua aproape continuu, ma indispune, intristeaza, imi accentueaza starea proasta, depresia, dorm putin si prost. ma simt extenuat psihic si fizic, visez urat, am nevoie de odihna si de un tip care sa-mi fie aproape. am momente cand nu mai suport singuratatea. ma frustreaza ca nu-mi gasesc un partener. pentru a-mi distrage atentia de la starea proasta pe care o simt, cateva seri am cautat si downloadat de un un site tot ce am putut gasi b-sideuri de pe singleurile scoase de manic street preachers, supergrass, starsailor, massive attack, portishead, kylie. mi-a luat multe ore sa descarc si sa aranjez in ordinea aparitiei toate aceste piese, insa mi-a facut placere iar acum ascult aceste cantece rare pe care doar fanii le au. muzica ma ajuta foarte mult sa depasesc starile proaste. m-a dat putin peste cap si vestea prabusirii avionului companiei germanwings in alpii francezi, tragedie in care si-au pierdut viata 150 de oameni. apar noile parfumuri balenciaga skin, chopard happy spirit amira d'amour, fendi l'acquarossa elixir, ted lapidus creation de minuit, 1 million cologne paco rabanne, spicebomb extreme viktor&rolf. au inceput sa infloreasca copacii fructiferi. vreau soare, caldura, vreme frumoasa, iubit.

Un comentariu:

Anonim spunea...

În mod ciudat, consimt. Primăvara trebuie să piară! :)