marți, 10 martie 2015

in the lonely hour

natura s-a trezit la viata din lunga hibernare a iernii, au dat mugurii la copaci, verdele crud se dezlantuie treptat intr-o explozie vegetala. desi e soare pe tot parcursul zilei, gradele nu salta prea mult in termometre iar vantul isi cam face de cap sufland in rafale capricioase. am lasat ghetele deoparte si am incaltat pantofi din piele intoarsa. la h&m au bagat reduceri la anumite haine, mi-am luat o bluza marinareasca grosuta de culoarea untului cu dungi rosii ce are trei nasturi pe umarul stang si o alta bluza basic albastra pe care scrie act. la kfc unirea am mancat un sandvis booster cu cartofi prajiti. am fost la lidl mi-am luat carnati silezia, salam cu carne de porc si vita, branza in stil italienesc, telemea de vaca, iaurt natur, iaurt cu cereale si fructe, lapte, biscuiti cu crema de cacao, zacusca picanta. toate astea imi ajung cateva zile. a inceput un nou serial interesant the returned care mi-a captat atentia cu primul episod. ma uit la documentarele a cook abroad (6 parti) despre egypt, india, argentina, france, australia, malaysia si david attenborough's natural curiosities series 3 (6 parti). am noul album madonna si sam smith. apar noile parfumuri reve enchante van cleef & arpels, le plus beau jour de ma vie guerlain, pleats please in bloom issey miyake; trussardi blue land, kouros silver ysl.

Niciun comentariu: