joi, 12 martie 2015

shopping frenzied

pentru ca au bagat reduceri la h&m si mi-a intrat salariul in cont, azi dupa job am tras o fuga in promenada unde am pescuit un pulover gri deschis cu un a mare bleumarin, un pulover elegant un pic mai gros rosu burgund frumos tricotat, pantaloni regular fit bleumarin mai grosi, apoi am luat metroul pana la piata sudului unde am intrat in sun plaza. de la h&m-ul de acolo mi-am luat un pulover bleumarin ceva mai subtire, apoi m-am dus glont in pull&bear de mi-am luat blugi regular fit un albastru frumos cu fermoarul rosu, ii vazusem zilele trecute si mi-au placut. am luat autobuzul pana la unirii, am intrat in h&m-ul de aici si mi-am luat un pulover logg la baza gatului gros bleumarin numai bun de purtat cand e frig. pe fiecare articol am platit mai putin de jumatate din pretul initial. tentant. am simtit ca intru intr-o stare euforica-frenetica de fericire. ma bucur ca mi-am luat atatea haine frumoase in sesiunea asta de shopping mai ales ca demult cautam un pulover rosu. am cheltuit jumate din salariu insa nu imi pare rau. maine merg in drumul taberei la afi si plaza sa vad ce au la reduceri h&m-urile de acolo.

Niciun comentariu: