sâmbătă, 21 martie 2015

the english patient

ieri la pranz a fost o eclipsa partiala de soare insa nu am vazut nimic pentru ca s-a innorat si a inceput sa ploua marunt. vremea e capricioasa si destul de rece desi soarele se arata tot mai mult. miercuri m-am intalnit cu mama in oras, am mers intai pe lipscani la un magazin vechi de unde si-a luat o palarie rosu inchis, apoi am fost in afi cotroceni deoarece cauta pantofi de primavara. am intrat in mai multe magazine cu incaltaminte, unele foarte scumpe, pana la urma in benvenuti am gasit ceea ce cauta, pantofi din piele, comozi, frumosi, la pret bun, rosu bordo pentru a-i asorta cu palaria. vanzatoarea amabila ne-a recomandat o pereche de ghete scurte maro inchis model asemanator cu pantofii, mama le-a cumparat si pe ele pentru ca ii veneau bine si avea nevoie si de ghetute. am intrat in sephora unde am parfumat-o cu emozione salvatore ferragamo si i-am ales un ruj ysl rosu inchis frumos cu care s-a rujat. ni se facuse foame asa ca am mers sa mancam la chopstix, eu mi-am luat pui cu legume in sos mediu picant iar ea si-a luat vita cu ciuperci si legume, din orezul cu legume si ou am mancat impreuna. mi-a spus ca i-a placut sesiunea de shopping cu mine si era bucuroasa ca si-a gasit pantofi. cand ma vad cu ea mai rar e ok. joi dupa job am fost in fire club unde m-am intanit cu doua prietene, am stat la povesti si am mancat un cheesburger bun cu cartofi prajiti. ieri dupa job m-am intalnit cu un prieten, am mers la o cafenea si am baut un cafe latte. aseara am revazut superbul film the english patient. in love, there are no boundaries.

Niciun comentariu: