luni, 2 martie 2015

everything changes

azi a fost o zi superba cu soare, calduta, ma bucura nespus venirea primaverii, zburd ca un mielusel. am tras un drum pana in mall baneasa, noua colectie de primavara de la bershka, h&m, pull&bear nu-mi spune nimic, chiar nu am vazut nimic care sa-mi atraga atentia, totul se repeta. am probat cateva tricouri si bluze la h&m insa nu m-au convins. am testat noile parfumuri azzaro, bvlgari, burberry, ferragamo, givenchy, nina ricci, versace, am iesit din sephora cu un manunchi de blotere frumos mirositoare. apoi am mers pana la lidl in drumul taberei mi-am luat salam, iaurt, lapte, biscuiti, ciocolata, zacusca. uneori simt nevoia sa mananc carne. ieri am fost invitat la ziua de nastere a unei bune prietene, a facut-o la un restaurant chinezesc, am mancat mult: o supa acrisoara de pui cu legume, pui in cinci culori, pui shanghai, orez cu legume si ou, pachetele de primavara, toate au fost foarte bune, imi place mult mancarea chinezeasca. de doua zile ascult albumele take that, inca imi place mult muzica lor, ma face sa ma simt tanar ca la 20 de ani. imi este dor de distractia si nebunia anilor '90, au fost cei mai frumosi ani. don't say goodbye to the world until you've loved somebody.

Niciun comentariu: