sâmbătă, 26 aprilie 2014

walking alone in the night

merg singur pe strazi seara tarziu, vantul sufla rece, doar cativa trecatori grabiti trec pe langa mine, uneori vad cate un tip care imi place, imi vine sa ma opresc langa el sa-i spun: hai sa ti-o sug, insa imi dau seama ca abordarea nu ar fi tocmai politicoasa. pasii ma indreapta spre gradina icoanei unde ma opresc pe o banca. siluetele copacilor in umbra imi par a fi barbati care se masturbeaza frenetic. ma excita gandul asta. mi-ar placea ca pe banca langa mine sa fie un tip cu pula sculata scoasa din pantaloni pe care sa-l sug pana la ejaculare, insa nu e nimeni. visez cu ochii deschisi. dupa cateva minute de visare abisala las parcul si ma indrept spre casa traversand bulevardul zgomotos cu masini ce alearga in viteza. in mansarda mea cozy ma consolez cu un ceai cald, betisoare parfumate si vocea calda a lui sinatra: moonlight becomes you.

2 comentarii:

Anonim spunea...

In fine ceva personal, nu enumerare...

ATAL TOMA spunea...

DA!!! Postarea aceasta te reprezintă mai mult decât celelalte citite până acum . Și crede-mă că nu mi-a scăpat nicuna. Însănătoșire grabnică