vineri, 18 aprilie 2014

oh what a night (when i feel you inside)

ploua continuu de cateva zile, totul e ud. vremea asta seamana cu toamna insa dupa verdele crud iti dai seama ca de fapt este primavara. luni am fost in gradina japoneza din herastrau, imi place mult acest loc deosebit, ciresii japonezi erau infloriti, multi, florile lor roz zambeau in razele soarelui, le-am facut poze, apoi am mers din nou in piata obor si mi-am luat cas de vaca si ridichi. marti la pranz m-am intalnit cu un prieten, am mers impreuna in chitila la leroy merlin, jysk, apoi la el in mogosoaia, mi-a dat ceapa verde si patrunjel frunze din gradina. noaptea m-am futut cu un tip foarte dragut, mai tanar decat mine, roman stabilit la paris, venit in bucuresti doar pentru o zi, am ramas sa dorm la el, m-a futut de doua ori. urmatoarea seara m-am futut din nou cu un bulgar pe care il stiu de un an, venit aici tot pentru o zi, mi-a dat-o bine, am dormit cu el la hotel. l-am futut si eu ca e versatil. de la newyorker unirii mi-am luat o bluza albastra cu gluza gen hanorac numai ca nu are buzunarul la burta. apar noile parfumuri lady million eau my gold! paco rabanne, joy forever edt jean patou, loverdose tattoo edt diesel, jean paul gaultier classique intense; desire black for men alfred dunhill, lacoste l!ve for men. am noile albume fear of men, her name is calla, hercules & love affair, morten harket.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Suna bine....o zi minunata.Cand ne futem si noi :))))?

Anonim spunea...

Vei lua HIV daca nu ai grija !