marți, 8 aprilie 2014

lalele, liliac, narcise

cateva zile a fost foarte frig, vantul a batut cu putere de lua totul pe sus, a plouat, acum s-a incalzit din nou. a inflorit liliacul, iar in oras e plin de lalele si narcise. am fost prin malluri, centrul vechi, unirii, cismigiu, gradina icoanei. la h&m au adus o serie de sase noi tricouri logg in culori pastelate cu imprimeu le-am probat nu mi-a placut nici unul. am fost in piata obor mi-am luat ridichi, patrunjel frunze si cas dulce de vaca foarte bun. la o prietena am mancat o paella delicioasa cumparata de la mega image. intr-o seara am vazut comedia neagra britanica dom hemingway, jude law face tot filmul si arata superb. apar noile parfumuri flanker acqua essenziale blu salvatore ferragamo, armani code ice, richmond x man john richmond, richmond x woman john richmond, liquid gold euphoria men calvin klein, liquid gold euphoria calvin klein, angel eau sucree thierry mugler, anais anais l'original eau de parfum cacharel, flower in the air eau de toilette kenzo, prada candy florale. zilele astea am ascultat albumele madonnei, ma binedispune muzica ei, are piese tari. ca noutati am fear of men si un live franz ferdinand.

Niciun comentariu: