miercuri, 23 aprilie 2014

navigator

intr-o seara pe ploaie l-am futut pe un venezuelean stabilit in madrid, la un hotel dupa unirii. plin de tatuaje, piercing in sfarc, avea un look de dur, insa a fost mielusel in pula si m-a laudat pentru performanta prestata. a doua zi am fost acasa la un brazilian pe care l-am futut de trei ori, nu se mai satura de pula mea, am dormit la el. seara m-a scos la restaurant, am mancat o tigaie picanta delicioasa, multa carne, ciuperci, legume. doua zile la rand am fost la amicul meu din mogosoaia, l-am ajutat la sapatul gradinii, rupt buruieni, pus pavele, grea munca la curte, insa mi-a prins bine statul in natura, aerul curat, miscarea, m-a prins soarele pe fata, gat, brate, ca tractoristii. de pasti am primit pachete cu mancare, oua vospsite, drob, friptura de miel, cozonac, pasca si alte prajituri, am bagat in mine destul. de la h&m lipscani mi-am luat un tricou in dungi albe-bleumarin, un pantalon scurt bleumarin si un pantalon lung slim negru toate divided blue.

Niciun comentariu: