marți, 29 aprilie 2014

around town

beau o doza de cola primita si ascult jarvis cocker. oare pe cand un nou album pulp? serile trecute am fost cu un amic la trattoria buongiorno din centrul vechi, un local foarte placut cu design modern , am macat o pizza capriciosa si am baut un ciuc radler.de la carturesti mi-am luat doua carti superbe: mania lalelelor - mike dash prezinta povestea celei mai ravnite flori din lume si a pasiunilor iesite din comun pe care le-a starnit si taramul lamailor - helena attlee ne prezinta povestea plina de culoare a lamailor intr-o neasteptata istorie culturala, politica si morala a italiei. de la h&m mi-am luat pantaloni bleumarin slim fit dintr-un material usor catifelat. de la dm o crema de maini balea cu extract de musetel iar de la kaufland betisoare parfumate jasmin. am noile albume embrace, lykke li, un ep the kooks ce lanseaza noul album pe 1 septembrie, we have band. zilele astea am ascultat albumele faithless de care imi este foarte dor si tori amos careia ii astept noul album. to me is about pure expression.

Niciun comentariu: