vineri, 7 iunie 2013

what is this thing called love

beau o cana de ceai si ascult noul album beady eye, semana mult cu oasis poate ceva mai psihedelic. nu am putut sa dorm bine, ma simt obosit, stresat, ametit. vreau o vacanta, sa plec intr-un loc frumos. am cunoscut un bulgar dragut ceva mai tanar decat mine, am fost la el la hotel, ne-am futut pana nu am mai putut, imi place de el insa asa am eu 'norocul' sa cunosc tipi care nu stau aici. se da cu un parfum de nisa de care nu am auzit, ceva citric pe baza de bergamota. apar cateva noi parfumuri for men: invictus paco rabanne fiind fresh acuatic lemnos, just cavalli him roberto cavalli condimentat piele, byblos fusion descris ca fiind puternic, senzual, modern, elegant, aromatic condimentat lemnos. am tras noile ep-uri kodaline, temples. albumul editors il ascult de cateva ori pe zi, imi place mult. what is this thing called love that you speak cause you're out of it.

Niciun comentariu: