joi, 13 iunie 2013

reality is for those who are not strong enough to confront their dreams

multi tipi dupa ce ma cunosc imi spun ca sunt un tip ok, normal, ca le-ar placea sa fie amici cu mine si ma intreaba cum de un baiat asa dragut nu are un prieten. inseamna ca este ceva ciudat la mijloc. cum se face ca toti iubitii mei ma parasesc desi nu au ce sa-mi reproseze? toate experientele astea ma fac sa fiu confuz, nu mai inteleg nimic. uneori prefer doar casual sex fara implicatii, e mai fun asa. stiu ca am multe de oferit insa putini stiu sa aprecieze. intotdeauna eu sunt cel care sufera. h&m-ul a adus o noua serie de tricouri din care mi-am luat unul verde inchis cu scris alb, iar la humanic am gasit pantofi sport din panza, un rosu aprins, sunt de mare efect si imi vin super. apar noile parfumuri place vendome boucheron oriental-floral; polo red ralph lauren condimentat lemnos, encounter fresh calvin klein aromatic lemnos, potion royal black dsquared condimentat lemnos. dupa trei ep-uri kodaline au scos albumul de debut in a perfect world.


Niciun comentariu: