vineri, 21 iunie 2013

purple lavender

au venit caldurile. in fiecare zi vad multi tipi pe strada care imi plac fizic, m-as fute rau cu ei insa degeaba, ca vor altceva. h&m-ul au bagat reduceri, mi-am luat un pantalon scurt albastru brick lane bikes london si o camasa cu maneca lunga albastra in carouri, iar la bershka am avut norocul sa gasesc o geaca subtire bleumarin cu dungi albe si gluga. am vazut pe strada vanzatori de lavanda, iubesc aceasta planta minunat mirositoare si cu multe efecte benefice. de la anticariat mi-am luat the aromatherapy bible si simple herbal remedies, iar de la plafar un ulei esential si altul odorizant de lavanda. am primit sticlele de parfum armani sport code, black xs paco rabanne, euphoria intense men calvin klein, givenchy gentleman, terre d'hermes, trussardi uomo. au inceput noile sezoane din the killing, magic city, royal pains.

Niciun comentariu: