vineri, 28 iunie 2013

weird thing right action

imi place un baiat insa este prea tanar pentru mine, nu cred ca vrea relatie, insa ma simt bine cu el. este calm, sensibil, dotat, are initiativa, stie sa gateasca. deocamdata imi este bine sa ma vad cu mai multi, ma simt bine fara a ma implica sentimental. vreau o relatie, am multe de oferit insa nu este usor sa gasesc tipul potrivit. au inceput reducerile la haine, mi-am luat de la h&m doua camasi cu maneca lunga una logg in carouri albastre si alta divided blue in carouri mici pe rosu, un tricou in dungi albastre-bleumarin, iar de la pull & bear un tricou bleu-gri pe care scrie weird thing. vor apare noile parfumuri gucci made to measure pour homme oriental condimentat, roses de chloe floral, flower in the air kenzo floral, pleats please eau de parfum issey miyake floral ciprat, l'acquarossa fendi floral oriental , untold elizabeth arden floral fructat, dali wild salvador dali floral lemnos mosc, narciso rodriguez for her amber musc oriental. am noile single-uri arctic monkeys, editors, franz ferdinand, glasvegas, travis. beau ceai verde in care am pus cateva picaturi de ulei esential de lavanda si roinita


Niciun comentariu: