marți, 4 iunie 2013

don't forget who you are

imi place foarte mult noul album editors - the weight of your love, il ascult de cateva ori pe zi. fiecare album de-al lor mi-a placut, inca le ascult cu mare placere. mi-ar placea sa-i revad live. uneori intr-o zi ascult toate albumele unei trupe. am intrat in doua magazine takko, pana acum am ocolit acest brand insa intrand am fost placut impresionat de hainele lor simpatice, adolescentine, mi-am luat doua tricouri grosute ca material, unul rosu-visiniu cu marginea de la gat si brate alba, celalalt un albastru frumos cu print alb si pantaloni scurti wild & rough albastru-gri cu buzunare laterale. de la h&m mi-am luat o pereche de pantaloni scurti un rosu aprins acelasi model ca cei roz si mov, iar la auchan am gasit slapi rosii cu baretele albastre, mi-au placut de cum i-am vazut, o sa-i port cand vor veni caldurile toride. vreau sa ma imbrac cat mai colorat vara asta.

Niciun comentariu: