vineri, 31 decembrie 2010

planet earth cinema

superbul documentar bbc planet earth ne prezinta cele mai minunate locuri de pe pamant, totodata ne arata o uimitoare varietate de specii ce reusesc sa supravietuiasca chiar si in cele mai inospitaliere habitate. cele 11 episoade ne poarta prin tinuturile inghetate de la poli, maiestuosii munti, serpuitoarele rauri, impresionante cascade, pesteri, desert, paduri, jungla sau adancurile oceanelor. documenatarul bbc penguin island, 6 parti, ne arata viata simpaticilor pinguini mici ce traiesc pe insula phillip din largul coastei australiene. ancient egyptians 4 parti si ancient aliens 6 parti, inca nu le-am vazut. poate in noaptea de revelion fac un maraton cu aceste documentare. am primele episoade dintr-un nou serial britanic: upstairs downstairs. am vazut o parte dintre filmele nominalizate la globurile de aur 2011. foarte bun mi s-a parut the town cu ben affleck; destul de ok black swan cu natalie portman sau the kids are all right cu annette bening si julianne moore.
aseara am mers in vizita la o prietena, m-a chemat sa halesc sarmale. mi-a dat cadou cinema yves saint laurent edp 35 ml, o armonie florala cu accente dulci, pudrate, elegant, seductiv, cu note delicate usor proaspete de clementine, flori de migdale, ciclame, iasomie, bujor, amaryllis si o baza opulenta, balsamica formata din ambra, benzoin, mosc alb, vanilie. cinema can make you feel like a glamorous star.

Niciun comentariu: