vineri, 3 decembrie 2010

expedition africa

a venit iarna. frigul, inghetul, lapovita, au pus stapanire pe oras. m-am retras in barlog unde este cald, alaturi de ursuletii mei si ma uit la documentare sau seriale. urmaresc seria bbc coast and beyond, despre coasta marii britanii, tara galilor, irlandei, scotiei, dar si nordul frantei normandie, danemarca sau chiar indepartatele fiorduri norvegiene. expedition africa este un documentar in 8 parti ce prezinta o aventuroasa calatorie in tinuturile salbatice ale africii, facuta de patru exploratori, doi maasai si alti cativa membrii ai echipei. in the real cabaret sunt expuse povesti si oameni din spatele celebrului film cabaret sau a cartii pe care s-a bazat filmul. de asemenea ne prezinta atmosfera cabareturilor din berlinul anilor '30 ce a reprezentat un unic moment in istorie in care libertatea de exprimare sexuala, politica si artistica s-au adunat ca niciodata inainte. totodata releva soarta tragica a multor artisti de cabaret ce au sfarsit in mainile nazistilor, cei mai multi nu au reusit sa scape din lagarele de concentrare unde au fost trimisi.
mi-am luat 4 cutii metalice frumoase de 50 gr din magazinele demmers teehaus, bernschutz & co, green tea si o punga de ceai verde cu iasomie de la whittard of chelsea. de la bam boo mi-am cumparat un ursulet de plus dragalas, ce are un fular colorat la gat.
am cele mai noi albume: duffy, elizabeth and the catapult, faithless, florence and the machine, mylène farmer, regina spektor, scarlet youth, sting.
mi-am rearanjat hainele in dulap, am scos din cutii puloverele groase, hanoracele, gecile de iarna, ghetele, fesuri, manusi si fulare, a venit vremea sa le imbrac.
intr-o seara am facut o vizita unei prietene, m-a servit cu tort de ciocolata facut de ea, foarte bun. in cateva zile vine mos nicolae cu cadouri.

Un comentariu:

Anonim spunea...

si ursuletilor le este frig... :) http://www.gadling.com/2010/08/22/75-000-teddy-bears-left-behind-in-hotels-every-year/?icid=main|aim|dl6|sec4_lnk2|165429