luni, 13 decembrie 2010

great migrations

cel mai puternic instinct din toate este instinctul de a supravietui. ma uit la mai multe documentare despre viata salbatica a animalelor, pasarilor, insectelor sau pestilor. great migrations facut de national geografic prezinta in 4 parti (a 5a este behind the scenes, un making of )migratia mai multor specii, dintre care fluturii monarch, zebrele, gnu, crabi rosii, elefanti africani, pronghorn, albatrosi, pinguini gentoo, morse, elefanti de mare, balene sau rechini. un alt superb documentar este south pacific facut de bbc. 6 episoade ne poarta catre cele mai indepartate insule din sudul pacificului, adevarate paradisuri, spre cele mai diverse habitate naturale si specii din fauna/flora acelor vaste regiuni.
mi-am luat cateva cutii metalice foarte frumoase de 50 si 25 grame de la carturesti si green tea. la bam boo am gasit un ingeras baietel, argintiu, ce isi tine manutele in trei feluri diferite. am luat si cativa pe care ii fac cadou prietenilor mei, sa aibe si ei un ingeras. mi-am luat cativa ursuleti de plus, doi micuti de la bam boo, unul bej, celalalt maro, imbracati cu hainuta rosie, fular in dungi rosii verzi si caciulita de mos; unul de la cora, bej; iar altul dintr-o librarie, e bej portocaliu, toti au fular si caciulita. o colega mi-a adus un mic ursulet maro, foarte dragalas.
am ascultat intens albumele the coral, the chemical brothers, editors, kula shaker, interpol, travis, plus noutatile duffy, jamiroquai, mylène farmer si the coral acoustic. la inceputul anului viitor ies noile albume the cure, the decemberists, frames, pj harvey, white lies.
move as millions, survive as one.

Niciun comentariu: