vineri, 14 ianuarie 2011

have it your way

burger king a deschis primul fast-food de strada din capitala, in piata romana, intre kfc si mc donald's. am halit un whooper ca-l dadeau la juma de pret. spatiul in interior e destul de mic, daca au 15 mese, va fi tot timpul ocupat, insa compenseaza cu terasa de afara. la mecul de la unirii au facut mc cafe, au cateva prajituri care arata foarte bine insa sunt scumpe, ca de altfel si cafeaua. pret de local.
in seara asta am tras o tura prin afi, mi-am luat un tricou rosu cu imprimeu de la pull and bear, la reduceri.
am vazut noi episoade din californication, caprica, human target, lie to me, v si documentarul in 3 parti the bear family and me, despre ursii negri ce traiesc in padurile din minnesota. muzici am noile albume fan death, husky rescue, white lies. am tot ascultat albumele bloc party, editors, embrace, seamana mult cu oasis si coldplay, elbow, vor lansa un nou album la inceput de martie si interpol.
cartier va lansa noul parfum de lune, inspirat de radianta lumina argintie a lunii. contine note florale, luminoase, elegante de piper roz, boabe de ienupar, caprifoi, trandafir salbatic, ciclama, volbura, lacramioare, mosc si baza lemnoasa. ted lapidus scoate white soul, varianta de dama a masculinului black soul, fructat-floral-picant, cu acorduri zemoase de mandarina, pruna, caisa, galbenele, flori de portocal, heliotrop, sofran, ambra, labdanum, tonka, benzoin.
ciudata vremea asta primavaratica acum in mijlocul iernii. dupa gerul bobotezii, ne incalzim putin si lasam deoparte cojoacele. zici ca-i toamna tarzie, nicidecum toiul iernii. pe mine ma bucura, ma energizeaza zilele insorite. nothing's better than sunlight.

Niciun comentariu: