luni, 24 ianuarie 2011

golden globe awards goes to

iarna s-a intors imbracand totul in alb, tocmai cand ma bucuram de zilele primavaratice anticipate. intr-o zi, in plimbarile mele, am vazut intr-o curte ghiocei, cele cateva zile insorite i-a grabit sa-si scoata capusoarele albe din pamant, cam devreme mi-am zis tinand cont ca era jumatatea lui ianuarie, acum ingheata mititeii sub zapada.
m-am uitat la ceremonia de decernare a globurilor de aur, nu mi s-a parut nimic spectaculos, filmele premiate meritau sa castige. am vazut inca doua filme nominalizate: blue valentine si the king's speech. blue valentine mi-a placut, asa psihotic cum e, iar coloana sonora scrisa si interpretata de grizzly bear mi-a atras imediat atentia. sper sa apara pe net ca o vreau. am remarcat ca mai multe filme prezinta trairile interioare ale personajelor, starile, sentimentele, relationarea dintre ele, au o incarcatura afectiva puternica. toate aceste drame pot fi evenimente din viata fiecaruia dintre noi.
au inceput sa fie difuzate noi episoade din serialele la care ma uit: fringe, life unexpected, royal pains, spartacus, white collar. deasemenea am descoperit cateva seriale noi: episodes, fairly legal, lights out, off the map. printre atatea filme am vazut si cateva documentare interesante: natures deadly journeys, doua parti despre migratia anumitor specii; how drugs work: cannabis, ecstasy, cocaine, efectele devastatoare pe care le fac aceste droguri in organismul consumatorilor; secret societies, 4 parti despre organizatile secrete illuminati sau freemasonry.
de ziua mea mi-am facut cadou un tricou haios pull and bear, culoarea corai, are imprimat o banana desfacuta, mesaj falic, provocator, pop art. nu mi-am luat tort, nici macar o prajitura, doar un riso ciocolata müller, iaurt danone cremosso visine si praline asortate suchardine.
intr-o seara am mers la un amic italian, m-am futut foarte bine cu el, mi-a dat sticlutele dior homme, armani code pour homme si dolce & gabbana light blue pour homme.

2 comentarii:

Anonim spunea...

deci te futi pentru sticlute de parfum.

Haios.

Anonim spunea...

Oh, nu, anonim, te inseli :) O face si gratis :) Asa e el, generos :) Intr-adevar, haios :)